BAHAGIA

entah macam mana orang lain bagi maksud bahagia. sebab orang lain-lain. macam makanan aaa. bagi tekak kita rasa sedap tapi bila dia rasa macam tak sedap dan kutuk2 makanan kita eah kau dah kenapa? aku kalau haaaaa dah tak sedap ikot tekak kau dah le.kan aku kata sedap je tadi bila bende alah ni lalu kat tekak aku. haha amiko emosi.

senang je nak bahagia. kunci dia adalah

buat apa yang kau suka dan kau rasa bahagia

maka kau akan bahagia. wahahaha

ape ke tips yang aku bagi. tak berapa nak membantu. eh tapi cuba la nanti, kau rasa nanti weh. the define of happines is actually . . . . . . .

bila kau dekat kan diri dengan Allah. Serius ini aku tak tipu. Kau boleh rasa macam kau sedang bercinta. Sampai macam tu sekali weh. then you should try. buat bende simple seperti

bila kau senang kau ingat Allah. dan bila kau tetiba teringat Allah dan you should say ThankYou and Alhamdulillah. means dekat sini takdelah pepatah "bila susah baru nak ingat ALLAH" untuk diri kau. Then when we said Alhamdulillah it means kita bersyukur dengan ALLAH dan ALLAH akan bagi lebih. 

Serius cakap. Allah Maha Agung dan Pemurah. Aku cuba tadi. dan Alhamdulillah aku dapat. SubhanAllah nya. Bersyukur bertubi-tubi sampai speechless dan aku rasa macam tak tahu nak buat apa tadi. ha sampai macam tu. 

Dan korang boleh cuba yang ni. Cubaaaaaaa aaaaaa insyaALLAH

No comments:

Post a Comment