Hampir

15 February 2014

assalamualaikum. hai hows your dayy? sedar x sedar dah nak 3 minggu aku jadi babysiter. haihhh. cepatnyaaaaa lahaikan masa ni berlalu. waktu memula kerja semuanya aku buat kekok. tapi sekarang semua dah ok kot.

waktu tidur bebudak ni bila.

 apa tanda tanda kalau budak ni nak susu apa nak jwb kalau dia tanya ni tu semuanya.

 tapi yg masih kekok lagi ialah utk masukkan si adek kedalam buai -,- heeeeh. punya lah nak kene ade skill kalau nak masukkan budak ni dlm buai woi. kau ingat pakai campak jeke? okay

tadi abang main henset ibu dia. bukak video tangan kemain lentik lagi dok scroll scroll scrin tu ish rasa nak jentik lahai. tetiba dia bukak video :

kerja bukan main, sampai alQuran x sempat baca. Malu
bukubuku lain baca, AlQuran x baca. malu.

hah kau. sentap bro. haha setepek penyek kau aku kene. hmm.

tulah.sejak kerja ni kekadang x menyempat semuanya. padahal depan mata je. kekadang solat pon depan diorang. xmenyempat lahai .baru zohor dah bangun. cemana? solat kat ruang tamu sebabnya adik dia x boleh kalau xde org. menangis. eventhough tengah minum susu. haaa. tu lagi satu antara sebabnya aku solat depan dia. aku takut aku tengah solat dia minum susu kat depan nanti pape terjadi. habis aku. nauzubillahiminzalik. xmendoakan.

solat la time dia x minum susu. apa susah?
no ! time tu jela yg dia xnangis kalau org xde.

okay. rindunya. lagi seminggu je kerja. ahad ni birthday adik. tadi bebebebel kat abg yg lepas ni aku xda.

lepas ni akk dah tak jaga dani tau. akk kene sekolah


*tipu sunat* eh. tau lepas ni dani duduk rumah mama ye. jaga adik izz sekali tau. jangan nakal nakal.

lepastu dia rengek rengek.

nanak. nanak.

 haha. yelayela. dah jum tidur.

masukkan dia dalam buai

hessh. cemana ni nnt mesti rindu punya. kene amik gmbar bnyak bnyak ni. boleh tengok tetiap hari. adik dia pon sekarang dah pandai panggil

kakakakaka. tatatatat. berrrvvvvv *sembur air liur*

 haha okay tinggal lagi seminggu utk bekerjaya. selamat menjalankan tugas anda bibik penyanyang. hehe kalau abah dia marah ibu dia marah pandai cari aku. huhu tapi kalau ibu abah balik kerja.kemain xnak kawan ngan aku si abg ni. hehh kerek ko kerek tngok nnt aku dh xde. haha k bunyi mcm kejam huhu.

bagi yg bekerjaya mcm saya. hehe tahu lah rasanya mcm mana. yg tak tahu jgn nak judge buruk org k.

adios !!



Biru adik Dani baju tidur abg Izz

No comments:

Post a Comment