Ujian.

Khamis, 6 Februaru 2014

omg. bibik demam harini. cemana?? baru 4 hari masuk kerja. haish. btw, semalam bibik x sempat update sebab. . . . bibik pergi shopping dengan majikan. huhu punya shopping sakan. haishhh. bebeli barang nak buat kek. majikan kempunan kek. haish. puas le aku bukak buka buku resepi call org sana sini. huhu ok.

sebenarnya tadi kawan datang melawat. melawat tempat kerja saya. huhu, baru berapa hari kerja dah pandai ajak kawan. kahkah. dah minta izin majikan ok. tapi. . . . xtahu lah kenapa sakit kepala gilaaaaaa.

  Ya Allah, apakah ini ujian-Mu untuk aku lagi terus cemerlang? atau ujian-Mu. utk aku lebih terus berjaya? atau ujian-Mu utk aku mendapat jodoh yang terbaik utk ku? aku redha Ya Allah atas segala ujian-Mu. aku bersyukur kerana kau masih mengasihi ku dengan mendatangkan ujian ini yang menandakan kau masih lagi mengingatiku sebagai hamba-Mu.

 Oleh itu, marilah kita sentiasa bersangka baik dengan segala ujian yang datang. hehe, sebabbbbb :

BAD THINGS HAPPEN TO GOOD PEOPLE BECAUSE
 ALLAH KNOWS THEY CAN HANDLE IT !

**Semakin hari post semakin pendek? kahkah.

Adios !!

No comments:

Post a Comment